Llancem la nova divisió PGI RENEWABLES

PGI Engineering llença la nova divisió PGI RENEWABLES i dissenya la planta fotovoltaica amb la potència més gran de Catalunya

Llancem la nova divisió PGI RENEWABLES

Conscients de la necessitat de crear polítiques corporatives ambientals que contribueixin a avançar cap a models de negoci més sostenibles i responsables, creem PGI RENEWABLES. Una divisió que neix amb la voluntat d'abordar projectes d'energies renovables incorporant així a la nostra llista de serveis, un enfocament transversal i multidisciplinari que inclogui solucions eficients, innovadores i sostenibles en el sector.

Aquesta divisió, que dissenya i implanta noves tecnologies com l'eòlica, solar, hidroelèctrica, oceànica i geotèrmica entre altres, és, en realitat, la culminació i consolidació d'una sèrie de serveis que la companyia ja oferia anteriorment a la divisió d'enginyeria però que després de la creixent demanda de solucions especialitzades d'enginyeria i consultoria per afrontar aquests nous reptes, hem decidit consolidar sota aquesta nova vertical. Segons declaracions recents de la CEO de PGI Engineering, Aina Juliol, "volem aportar el nostre granet de sorra i fer un pas cap endavant creant una divisió diferenciada, amb el millor equip de professionals dedicats al 100% a aquest tipus de projectes i consultoria associada a les renovables tant per edificació com per grans parcs de renovables."

D'aquesta manera, PGI Renewables surt a la llum com una àrea de treball dirigida exclusivament al llançament de projectes grans que, a més, respon a un pla estratègic d'expansió i diversificació del grup PGI.

CONSTANTÍ 42, la planta fotovoltaica més gran de Catalunya

En l'actualitat, PGI RENEWABLES disposa d'una cartera de projectes cada vegada més extensa. En efecte, està implantant aquestes tecnologies en diferents edificacions, com és el cas de la generació fotovoltaica en l'edifici d'oficines més sostenible del món -disposen de 101 punts LEED- Platinum@BCN-. Però, la joia de la corona és la planta fotovoltaica CONSTANTÍ 42, un projecte de 17,50 hectàrees que preveu una potència, pic de 16,5 MWp, la més elevada de tota Catalunya.

PGI Engineering se suma a la UNEF

L'empresa, fidel al seu compromís de construir un món més sostenible, s'ha adherit a les més de 700 companyies que ja formen part de la Unió Espanyola Fotovoltaica (UNEF). Aquesta incorporació és un dels primers passos que la nova divisió ha fet públic i que il·lustra a un dels seus principis bàsics: contribuir a fer realitat la transició energètica.